ONSDAGS- OCH TORSDAGSTRÄFFEN

Onsdagsträffen

Den 18 januari startar vi våra träffar igen. Som vanligt träffas vi onsdagar ojämna veckor mellan kl. 14.00 – 17.00 i vår föreningslokal Furutopp. På första träffen planerar vi vårens aktiviteter tillsammans. Vi kommer att spela Bingo två gånger under våren. Har Du frågor angående Onsdagsträffen, ring Marianne tel: 0371-511838.

Torsdagsträffen

Den 26 januari startar vi åter Torsdagsträffen. Vi träffas torsdagar jämna veckor kl. 18.00-21.00 i föreningslokalen Furutopp. Vi ses under lättsamma former där vi handarbetar, fikar och har olika aktiviteter. Har Du frågor kring Torsdagsträffens aktiviteter, hör av Dig till Eva tel: 070-8167310.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!